torsdag 28. februar 2008

Endeleg!

Eg fekk ein fantastisk telefon i går. "No bør du vera veldig glad i meg" sa stemmen. Eg lurte på kvifor eg skulle vera så veldig glad i denne bergenseren. "Eg har skaffet oss to billetter til Kaizers konserten. Den på lørdag." Min spontane respons var: "Eg elske deg!!!" Eg. Vart. SÅ. Glad. Eg har lenge hatt lyst til å gå på konsert med Kaizers Orchestra, men har aldri komt meg så langt. Men denn gongen hadde eg bestemt meg: Eg skulle på konsert. MEN: eg bestemte meg for seint, og alle billettane var selde. Til og med dei til ekstrakonserten. Eg var sjølvsagt altfor seint ute. Men Heidi gav ikkje opp. Ho ringde og styrte, og til slutt lønna hennar harde strev seg! Eg skal på konsert, og klarer mest ikkje vente!! Håpar berre dei syng nokre av mine favorittar. ÅÅÅÅÅÅ, kan det ikkje bli 15. mars snart? :)

1 kommentar:

Kamaget sa...

ååå løkki u!!!!!! Jeg va selv på utendørs-konsert med de i Kragerø for noen år sia... va heilt konge!!!!!!!