søndag 22. mars 2009

Riks TV må dø

Er det fleire enn meg som ikkje er overbegeistra for Riks TV? Kvar gong eg ska sjå noko på fjernsyn skurrar signalet. Og det skal ikkje meir til enn at det kanskje bles bitte bitte litt i Bjerkreim for at heile driten dett ut. I dag skulle eg sjå fotball extra, men boksen bestemte seg for å streike. Trur fleire er einige med meg i at Riks TV ikkje akkurat treng å få Oppfinnarprisen, om det finst noko slik... Nei, det blir nok parabol om ikkje lenge. Are you with me?

4 kommentarer:

Kurt Inge sa...

ja, riks-TV er noe dritt!!!! Kan ikke noe med det! På lørdag skulle vi se det store korslaget, men halvparten av sangene datt jo ut! Veldig kjekt!!!!!

Satser på Lyse har noe bedre å komme med!

Anonym sa...

ojojoj. Høye og inteligente diskusjonsemner du kommer med Åshild! Det må eg sei...Koss går det med Jærtun? Og med pastabakeriet? Og kollegaene dine?Og elevane?
mette

Anonym sa...

RIKS TV er noe hærk, men sjekk ut ludomobil.no for billig abb.

Anonym sa...

veldig interessant, takk