måndag 29. desember 2008

Benjamin

Eg har jo fått meg nytt syskenbarn for ei stund sidan, men har ikkje lagt ut bilete av han endå, men no har eg vore i barnedåp for nokre veker sidan, og då tok eg mange! Eg var fadder, og er veldig stolt av det! Eg føler at eg er tanta hans, men må nok berre nøya meg med å være syskenbarn:) Trur kanskje det ville blitt forvirring om eg hadde lært han opp til å kalla meg tante Åshild... Kanskje berre meg, men...

Uansett, her er nokre bilete av fadderbarnet mitt, med rosa tutt... Men berre dei to fyrste vekene eller noko då:)


Han og eg har ein alvorleg og djup samtale på det eine biletet. Stolte foreldre med Eivind, som døypte Benjamin. Og på bildet av berre Benjamin må det seiast at eg har kledd han. Naturtalent....

1 kommentar:

Familien Settem sa...

Bra du fekk kringkasta den rosa tutten Benjamin hadde dei fysste fira vegene, hehe :)