torsdag 17. april 2008

100 ting du burde irritere deg over før du dauer

Dette er ei fantastisk bok, skriven av Steinar Sagen. Han har sitt eige program på P3 (Radioresepsjonen) og har hatt fleire seriar på NRK. Han gav ut denne boka for ei god stund sidan, og eg ler kvar gong eg les i ho. Men så kom eg til eit punkt:


"Kjæledyr: Enda mer irriterende enn kjæledyr, er, om mulig, de som eier det. De elsker nemlig å legge ut om de teite opplevelsene de har hatt med dyret. Hvor sjarmerende det er når de driter seg ut, eller bare driter, hvor kosete det er, at de hat tissa på gulvet (men det er bare søtt!), om lufteturer og besøk hos veterinæren, sædledere som klipper og livmorer som fjernes. Ha, for et gøyalt tema! Fortell mer!"

Greit nok, eg snakkar ikkje om slike ting, men eg snakkar jo om Ronja av og til. Då er eg, i fylgje Steinar Sagen, ein av 100 ting du burde irritera deg over før du tek kvelden... Oh happy day!

3 kommentarer:

Liv sa...

Og kem har sagt at Steinar Sagen har rett?

Åshild sa...

voldsomt så seriøse du va...:)

Liv sa...

åååå